Veiligheidsmarketing met Twan van Tilburg

“Veiligheidsmarketing – het branden van veiligheid binnen een bedrijf – zal vooral gericht moeten worden op jezelf lekker voelen, veel meer vanuit intuïtie je comfortabel voelen en je zo aan de veiligheidsprocedures gaan committeren.”

Wat hebben veiligheid en merkstrategie met elkaar te maken? In deze podcast deelt Twan van Tilburg zijn ervaringen en inzichten als oudgediende bij het Korps Commandotroepen en het Korps Mariniers over het creëren van veiligheid vanuit je merk. Veiligheidsmarketing noemen we dat. Op dit moment werkt Twan als trainer, coach en vertrouwenspersoon, in het bijzonder voor mensen, teams en organisaties die gekenmerkt worden als een hoog risicosector. We trappen het gesprek af met een uitspraak van Aristoteles die zegt: “Wat men moet leren doen, leert men door het te doen”. Veel luisterplezier!

Luister de podcast hieronder, via Apple Podcast of op Spotify.

B2B Merkstrategie is waardecreatie door beeldvorming

Is je B2B MKB organisatie een merk? Ja. Want iedereen die met je bedrijf in aanraking is of is geweest, heeft zich een bepaald beeld gevormd. Dat vraagt om een B2B merkstrategie waarbij de perceptie van je bedrijf meerwaarde biedt voor de klant.

B2B merkstrategie waardecreatie