Klantreferentie of projectpagina

De trots delen van wat je met elkaar hebt bereikt

In de dagelijkse bezigheden vergeten we soms te genieten van de mooie projecten die we als organisatie realiseren. Zodra een project is afgerond, zijn we al weer volop bezig met de volgende opdracht. Een sprekende klantreferentie of projectpagina zet je even stil om met trots terug te kijken op datgene waar je als organisatie goed in bent.

Een klantreferentie of projectpagina is een proeve van bekwaamheid. Niet door jezelf op de borst te kloppen, maar juist door je klant een podium te geven. De oplossing voor de klant en hoe de klant de samenwerking beleefde staat centraal. Het laat zien waar je als bedrijf toe in staat bent en wat je werkwijze is – met de klant als getuige. Dat draagt bij aan het groeien van het vertrouwen in je organisatie.

Het omschrijven van je projecten doet ook iets met de betrokkenheid van de eigen medewerkers. Verschillende afdelingen van je organisatie krijgen hierdoor inzicht in elkaars werkzaamheden. Het geeft ook intern een beter en breder beeld waar jullie als bedrijf aan werken. Dus ook werk in uitvoering kan dienen als projectomschrijving. Gebruik deze projectomschrijvingen daarom ook intern als evaluatie of training van personeel.

Klantreferentie of projectpagina

Deel de projecten waar je trots op bent

Ontbreekt de tijd of expertise om zelf een goede klantreferentie of projectpagina uit te werken? Neem dan contact op voor een kennismaking met onze A5tien-aanpak. Een werkwijze die van je bedrijf een merk maakt door de beleving van je klant centraal te stellen. Wij interviewen de klant en eventueel andere betrokkenen bij het project, verzorgen fotografie of video-materiaal en werken het interview uit tot een tekst voor de website of in bijvoorbeeld een brochure. Laat je gegevens achter via het contactformulier of bel om een vrijblijvende afspraak in te plannen.

Ton_Oosterwijk_A5tien_B2Bmerkstrategie