Over ons team

Betrokken verlengstuk van je organisatie

Samenwerken met het team van A5tien kenmerkt zich door betrokkenheid. Dat is voor ons de enige manier. Daar halen we onze creativiteit uit om tot succesvolle B2B merkstrategieën te komen. Het maakt ons nieuwsgierig naar je organisatie, je klanten, je markt, je uitdagingen en je kansen. Ons team wordt een verlengstuk van je organisatie.

Volg ons op LinkedIn of kom langs in Heerjansdam voor een kennismaking.

Ons basisteam bestaat uit een vormgever, een technisch developer en een merkstrateeg. Daarnaast werken wij op projectbasis samen met een kring aan specialisten van verschillende marketingdisciplines zoals web development, automation, social media en creatie. Dit stelt ons in staat om de snelle ontwikkelingen in ons vakgebied bij te houden. Dat maakt ons tegelijk flexibel en effectief.

Ton Oosterwijk
Oprichter / Merkstrateeg

Onder mijn naam had ook ‘ontdekker’ kunnen staan. Altijd nieuwsgierig naar nieuwe inzichten, naar het waarom achter het waarom en alles willen doorgronden.

Ruim 15 jaar geleden begon die ontdekkingstocht als grafisch vormgever. Sinds die tijd heb ik mij doorontwikkeld als B2B merkstrateeg. In 2013 maakte ik de stap van een corporate omgeving naar freelance marketeer. In 2019 maakte ik mijn volgende stap in ondernemerschap met de oprichting van een nieuw bureau voor B2B merkstrategie: A5tien. Dit keer met een focus op meer strategische merkvraagstukken voor B2B MKB ondernemingen zoals marktonderzoek, merkontwikkeling, positionering, consulting en workshops.

Elke dag ontdek ik wel iets nieuws dat kan bijdragen aan de ontwikkeling van je merk. In techniek, creatieve middelen en toepassingen, psychologie, commercie of bedrijfscultuur. Dat maakt merkstrategie zo spannend. Het bevat geweldige kansen voor het creëren van merkbare meerwaarde. Voor je klanten en voor je hele organisatie.

Werkwijze en proces

Onze 5x aanpakken werkwijze

Onze 5xA aanpak is een mix van praktische stappen en een strategische visie op B2B marketing. Gefaseerd werken we richting een concreet einddoel. Zo houden we ons proces overzichtelijk, meetbaar en controleerbaar. Elke fase versterkt de meerwaarde van je merk.