Over ons team

Betrokken verlengstuk van je organisatie

Samenwerken met het team van A5tien kenmerkt zich door een sterke betrokkenheid. Dat is namelijk de enige manier waarop creativiteit en succesvolle B2B merkstrategieën tot stand komen. Het maakt ons nieuwsgierig naar je organisatie, je klanten, je markt, je uitdagingen en je kansen. We verdiepen ons en dat inspireert ons - waarop wij jou weer kunnen inspireren. Ons team wordt een verlengstuk van je organisatie.

Volg ons op LinkedIn of kom langs in Heerjansdam voor een kennismaking.

Ons basisteam bestaat uit een vormgever, een technisch developer en een merkstrateeg. Daarnaast werken wij op projectbasis samen met een kring aan specialisten van verschillende marketingdisciplines zoals web development, automation, social media en creatie. Dit stelt ons in staat om de snelle ontwikkelingen in ons vakgebied bij te houden. Dat maakt ons tegelijk flexibel en effectief.

Ton Oosterwijk
Oprichter / Merkstrateeg

Onder mijn naam had ook ‘ontdekker’ kunnen staan. Altijd nieuwsgierig naar nieuwe inzichten, naar het waarom achter het waarom en alles willen doorgronden.

Ruim 15 jaar geleden begon die ontdekkingstocht als grafisch vormgever. Sinds die tijd heb ik mij doorontwikkeld als B2B merkstrateeg. In 2013 maakte ik de stap van een corporate omgeving naar een eigen freelance creatief bureau. In 2019 wilde ik mijn ondernemerschap naar een volgend niveau tillen in een nieuw bureau voor B2B merkstrategie A5tien. Dit keer met een sterkere focus op meer strategische merkvraagstukken zoals marktonderzoek, merkontwikkeling, positionering, consulting en workshops.

Elke dag ontdek ik weer iets nieuws. Op het vlak van techniek, creativiteit, psychologie, commercie of bedrijfscultuur. Dat maakt merkstrategie zo spannend. Het bevat geweldige kansen van merkbare meerwaarde. Voor ons als bureau en voor de organisaties die met ons samenwerken.

Werkwijze en proces

Onze 5x aanpakken werkwijze

Onze 5xA aanpak is een mix van praktische stappen en een strategische visie op B2B marketing. Gefaseerd werken we richting een concreet einddoel. Zo houden we ons proces overzichtelijk, meetbaar en controleerbaar. Elke fase versterkt de meerwaarde van je merk.