Podcast B2B & B2C merkstrategie met Pim van der Sluis over meubelconcept Design in Box

“Ga nou maar eens nadenken, ga maar eens uitzoeken welke waardes zijn belangrijk? Wat wil je uitstralen? Wat is het verhaal? Die basis is echt super belangrijk. Dat is iets waar wij in het begin niet zo bij stil hebben gestaan.”

Hoe maak je als B2B productiebedrijf de stap naar een B2C meubelmerk? Daarover vertelt Pim van der Sluis van Design in Box in deze podcast van A5tien, creatief bureau voor B2B merkstrategie. A5tien begeleide Design in Box met de ontwikkeling van het merkverhaal en de doorvertaling ervan naar verschillende merkuitingen zoals de huisstijl, de presentatie tijdens de VT Wonen beurs en de realisatie van de webshop.

Luister de podcast hieronder, via Apple Podcast of op Spotify.

B2B Merkstrategie is waardecreatie door beeldvorming

Is je B2B MKB organisatie een merk? Ja. Want iedereen die met je bedrijf in aanraking is of is geweest, heeft zich een bepaald beeld gevormd. Dat vraagt om een B2B merkstrategie waarbij de perceptie van je bedrijf meerwaarde biedt voor de klant.

B2B merkstrategie waardecreatie