Podcast B2B merkstrategie in de maritieme en offshore industrie met Jan-Hein Reeringh - The Maritime Marketeer

“Marketeers willen er natuurlijk altijd een boodschap bij hebben, dat is ook belangrijk, maar dat kun je mixen, aanvullen met gewone leuke dingen, als het maar relevant is.”

In deze podcast van A5tien, creatief bureau voor B2B merkstrategie gaat Ton Oosterwijk in gesprek met The Maritime Marketeer Jan-Hein Reeringh. Marketing in de maritieme en offshore industrie kunnen heel goed samen. Tegelijk valt er nog een wereld te winnen!

Luister de podcast hieronder, via Apple Podcast of op Spotify.

B2B Merkstrategie is waardecreatie door beeldvorming

Is je B2B MKB organisatie een merk? Ja. Want iedereen die met je bedrijf in aanraking is of is geweest, heeft zich een bepaald beeld gevormd. Dat vraagt om een B2B merkstrategie waarbij de perceptie van je bedrijf meerwaarde biedt voor de klant.

B2B merkstrategie waardecreatie