- 085 – 06 53 712
- contact@a5tien.nl
- Volg ons op Linkedin
Voor het creëren van meerwaarde biedt A5tien verschillende programma’s. Per fase in het A5tien-model werken we met deze programma’s aan verbinding, voorkeur en vertrouwen.
Om merkwaarde te creëren, is kennis van de doelgroep nodig. Wat is voor hen van waarde? Door middel van verschillende programma’s zoekt A5tien de aansluiting met de klant, de prospect in een nieuw marktsegment, de medewerker of andere stakeholders. Dit doen wij door:
Je organisatie als merk wordt in sterke mate bepaald door de interne cultuur. Dat is jullie identiteit. Van binnenuit en in verhouding tot de andere spelers in de markt. Om te ontdekken wat de meerwaarde is vanuit jullie identiteit biedt A5tien de volgende programma’s:
Het merkconcept is de creatieve brug van theorie naar praktijk. In deze fase ontwikkelt A5tien een aantrekkelijk merkverhaal, in aansluiting op de behoeften van de doelgroep en met aandacht voor de sentimenten binnen je organisatie. Dit doen we door:
De slagingskans van een nieuw merkverhaal vraagt borging in de organisatie. Niet alleen moet iedereen geïnformeerd worden, maar ook betrokken en enthousiast. Daarvoor bieden we de volgende programma’s:
In de laatste fase blijft A5tien op verschillende manier betrokken. Dit doen we:
Als creatief bureau voor B2B merkstrategie helpen wij MKB organisaties met het bouwen van hun merk. Ons team bestaat uit 4 vaste spelers in vormgeving, technisch development en merkstrategie. Daarnaast werken wij samen met een kring aan freelance partners, specialisten in diverse marketingdisciplines. Onze ambitie is om te groeien tot een gevestigd merkstrategiebureau gespecialiseerd in strategische merkontwikkeling.