Ons A5tien-model is ontstaan vanuit de praktijk, verweven met theoretische basisprincipes. Strategische kennis en inzichten samengebracht tot een praktisch uitvoerbare methodiek.
Een methodisch werkwijze maakt processen meetbaar en controleerbaar. Met onze 5xA-aanpak verbinden wij in 5 stappen je externe markt met je interne organisatie. Elke fase kent een eigen resultaat dat bijdraagt aan de meerwaarde van je merk. Pragmatisch in uitvoering, en ambitieus in visie en doelstellingen.
Ons A5tien-model is ontstaan vanuit de praktijk, verweven met theoretische basisprincipes. Strategische kennis en inzichten samengebracht tot een praktisch uitvoerbare methodiek.
We beginnen met het definiëren van de klantwaarde (positionering). We zoeken aansluiting bij de belevings-wereld (emoties en kernwaarden) van jouw doelgroep. Onder andere door het opzetten van een kopersprofiel/persona
We nemen de interne organisatie mee in de transitie naar een nieuwe vorm van communiceren door bijvoorbeeld het betrekken van een werkgroep in de planvorming.
In een creatief proces van concepting en vormgeven, ontstaat een relevante en resonerende boodschap die je doelgroep in beweging brengt.
De interne kick-off waarmee een oude manier van denken en werken definitief wordt afgesloten.
De lancering van MarCom-activiteiten vanuit een programma-aanpak in samenwerking met sales.
Voor marketingprocessen bestaat geen one-site-fits-all. Om onze aanpak zo concreet mogelijk te maken, hebben we ons proces onderverdeeld in 5 trajecten van 10 tijdsvakken. Dat begint bij een 5×10 minuten gesprek om het doel helder scherp te krijgen. Afhankelijk van de positie van je organisatie werken we van daaruit stap voor stap verder naar A-merk met maximale toegevoegde waarde voor je klanten.
Begin vandaag met merkstrategie en kies hieronder je vertrekpunt.
Of lees eerst nog meer over onze expertises.
Met 5 stakeholders een gesprek over de kansen tot meerwaarde van je merk
De marketingkickstart voor je project in 1 dag volledig verzorgd op locatie
De hele interne organisatie betrekken als merkdrager en enthousiaste ambassadeur
Het creatieve proces van de verbinding leggen tussen doelgroep en marketinguitingen
De uitgewerkte propositie verspreiden via uitgekiende kanalen en tactiek
Vul het formulier in en we nemen binnen een werkdag telefonisch contact met je op. Geheel vrijblijvend als eerste kennismaking. Bevalt wat je hoort? Dan maken we een afspraak voor een gesprek op locatie om elkaar beter te leren kennen.